Boka in Eneas Kapitalmarknadsdag 2019

Enea arrangerar en kapitalmarknadsdag den 5 november, 2019.

Evenemanget äger rum på IVA Konferenscenter i Stockholm och vänder sig till investerare, finansanalytiker och media. Med start klockan 13:00 kommer Jan Häglund, VD och koncernchef för Enea, samt medlemmar ur Eneas ledningsgrupp att presentera företagets verksamhet, strategi och finansiella utveckling.

Anmälan till Eneas Kapitalmarknadsdag 2019 görs på webbsidan nedan. Information om lokal och program distribueras två veckor innan evenemanget. Denna information kommer även att publiceras på samma webbsida nedan.

Vänligen notera att alla presentationer genomförs på engelska.

Enea Capital Markets Day 2019

För mer information, vänligen kontakta:

Björn Westberg, Chief Financial Officer

Tomas Hasselrot, Director of Marketing and Communication

Enea utvecklar mjukvara som utgör en grundkomponent i det uppkopplade samhället. Vi tillhandahåller lösningar för mobil trafikhantering, nätverksvirtualisering och trafik-klassificering, tillsammans med inbyggda operativsystem och tjänster. Nätverksoperatörer, systemintegratörer och utrustningstillverkare förlitar sig på Enea när man skapar världsledande lösningar och tjänster. Varje dag kommunicerar tre miljarder människor med hjälp av de produkter som Enea har levererat. Enea är noterat på Nasdaq Stockholm. För mer information: www.enea.com

Enea®, Enea OSE®, Netbricks®, Polyhedra®, Zealcore®, Enea® Element, Enea® Optima, Enea® LINX, Enea® Accelerator, Enea® dSPEED Platform och COSNOS® är av Enea AB eller dess dotterbolag registrerade varumärken. Enea OSE®ck, Enea OSE® Epsilon, Enea® Optima Log Analyzer, Enea® Black Box Recorder, Polyhedra® Lite, Enea® System Manager, Enea® ElementCenter NMS, Enea® On-device Management och Embedded for LeadersTM är Enea AB:s oregistrerade varumärken. Alla rättigheter förbehållna. © 2019 Enea AB.